Coördinator Planning & Logistiek

in Izegem

;

Werbrouck is een toonaangevend producent van stijlvolle ramen en deuren in aluminium. Met onze innovatieve high-end projecten richten we ons tot het hoger marktsegment, dit zowel voor nieuwbouwwoningen als verbouwingen. In onze sublieme showroom en productieruimte van maar liefst 3000 m² te Izegem worden jaarlijks honderden projecten verkocht en geproduceerd…het werk van een enthousiast en gemotiveerd team van een 30-tal medewerkers.

Dankzij onze technische kennis, onze persoonlijke aanpak en een geavanceerd machinepark, kunnen we onze klant uiterst kwalitatief maatwerk aanbieden. Daarnaast kan je rekenen op een professionele plaatsing door een goed opgeleid team.

Vorig jaar vierde Werbrouck haar 45ste verjaardag, een nieuwe mijlpaal voor dit familiebedrijf dat nog vol ambitieuze groeiplannen zit voor de toekomst. Wil je ook deel uitmaken van dit groeiverhaal en ons dynamisch team komen versterken, bekijk dan zeker onze onderstaande vacature.

https://www.aluwerbrouck.be/

WAT GA JE DOEN ALS “COÖRDINATOR PLANNING & LOGISTIEK”?

Als "COÖRDINATOR PLANNING & LOGISTIEK" ben jij de spilfiguur die zorgt voor een efficiënte planning van onze plaatsingsploegen, het atelier en de Dienst Na Verkoop. Je bent een onmisbare schakel tussen projectleiders, plaatsingsploegen en onze klanten. Dankzij jouw organisatorische vaardigheden zorg je voor een vlot verloop van de werkzaamheden en draag je bij aan de hoge kwaliteit waarvoor Werbrouck Alu bekendstaat.

1. Ondersteuning van de plaatsingsploegen:

  • Opstellen en registreren van korte- en langetermijnplanning van de plaatsers.

  • Fungeren als schakel tussen projectleiders en plaatsingsploegen: Planning communiceren en aanpassen in overleg.

  • Praktische werfvoorbereidingen:

    • Inplannen van benodigde materialen (kraanwagen, aanhanger, stelling, hoogtewerker, enz.)

    • Klaarzetten van goederen

    • Beheer en bestelling van verbruiksartikelen

2. Beheer en ondersteuning van het atelier:

  • Opmaken van atelierplanning ifv de plaatsingsactiviteiten.

  • Bestellen van verbruiksartikelen voor het atelier.

  • Inscannen en registreren van leverbonnen in Deskmanager.

 3. Ondersteuning bij Dienst Na Verkoop:

  • Inplannen van DNV-activiteiten.

  • Afspraken vastleggen met eindklant

  • Voorbereiden van DNV-taken, inclusief facturatie en documentbeheer.

4. HR-gerelateerde taken:

  • Aanmaak en beheer van badges voor nieuwe personeelsleden.

  • Beheer van het wagenpark (keuringen en onderhoud).

  • Opstellen van maandelijkse lijsten voor de plaatsingsploegen.

DIT IS DE “COÖRDINATOR PLANNING & LOGISTIEK” WAAR WIJ VAN DROMEN…

  • Je beschikt over sterke planningsvaardigheden of hebt ervaring in een gelijkaardige functie.

  • Een technische achtergrond, bij voorkeur in de sector van aluminium ramen en deuren, is een pluspunt.

  • Je bent commercieel ingesteld en klantgericht.

  • Je bent volhardend en oplossingsgericht bij klantvragen.

  • Je werkt punctueel en gestructureerd.

  • Je hebt een goede beheersing van Excel.

  • Je bent zelfstandig en proactief in je aanpak.

  • Je bent communicatief sterk en werkt graag samen in een team.

  • Bij voorkeur woonachtig in de regio van onze showroom en atelier te Izegem.

WHAT’S IN IT FOR YOU?

  • Een vast contract voor onbepaalde duur binnen een familiebedrijf met grote naamsbekendheid, een moderne showroom en high-end klanten.

  • Een competitief salarispakket inclusief heel wat extra legale voordelen zoals bedrijfswagen, laptop, maaltijdcheques, hospitalisatieverzekering.

  • Een intern opleidingstraject en de nodige ondersteuning van een team met ervaren collega’s.

  • Een uitdagende en gevarieerde job met de bijhorende verantwoordelijkheden en vele sociale contacten.

  • Een mooie balans werk-privé.

  • Een leuk en ambitieus team met regelmatig een drink of teambuildingactiviteit.

Download bijlage(s)

Privacy beleid

Wij verzamelen met behulp van Jobtoolz, ons online sollicitatieplatform, uw persoonsgegevens om kwaliteitsvolle aanwerving- en selectieprocessen mogelijk te kunnen maken.

Het verstrekken van deze persoonsgegevens is dan ook een noodzakelijke voorwaarde om het sollicitatietraject te doorlopen.

Bij de verzameling en verwerking van uw persoonsgegevens respecteren wij steeds de regelgeving inzake bescherming van persoonsgegevens, evenals de Algemene Verordening Gegevensbescherming (“AVG” of GDPR”).

Voor meer informatie over de manier waarop wij uw persoonsgegevens verwerken, verwijzen wij naar onze privacy policy.

Wil je meer weten over het privacybeleid van Jobtoolz Klik hier

Interview annuleren

Weet u zeker dat u dit interview wil annuleren?

Interview herplannen

Ben je zeker dat je dit interview wil herplannen?